donderdag, juni 03, 2004

en hop

Voila, ik heb mij bij deze ook geïnterneerd in de Ring of Bloggers. Teneinde een hoop gezever over mij en mijn leven en dat van anderen los te laten op de mensheid. En op die manier dat alles toch wat zin te geven. Uiteindelijk is mijn motief dus louter humaan en filantropisch. Vandaar deze eerste tip: goeie strippoker-site: starpoker. Mensen van beider kunne gaan voor u uit de kleren zonder te zagen dat je dat zelf ook moet doen. Wat uiteraard net een stimulans is om dat wel te doen. Ik heb al menig avond naakt voor mijn scherm doorgebracht. En ik ben ondertussen bedreven in het pokeren.
Mijn filantropische ingesteldheid noopt mij bovendien de minderbedeelden in deze wereld in dit log te betrekken, teneinde ook hun miezerige leven enige zin te geven. De heer Vanderhaeghe (kost u een pint) gaf mij net te kennen dat hij voluit in reïncarnatie en helderziendheid gelooft. Hij meent zelfs zelf over dergelijke gaven te beschikken, en we hebben besloten om samen als medium op te treden en de wereld met verstomming te slaan. Give us your name and we will tell you who you are. We weten nu al meer van u dan u zelf. Wie durft?