maandag, mei 23, 2005

Q20

Ik heb zopas het bestaan van een nieuwe site ontdekt: http://www.20q.net/index.html Je moet aan iets denken, en dan raadt de site aan de hand van een aantal vragen waaraan je denkt. Ik dacht, moeilijk kan het niet zijn, die site zal gewoon vragen "is het sex?" en hij zal gelijk hebben. Dus dacht ik, ik zal hem liggen hebben. Ik denk gewoon aan een step, terzijde ook wel kickboard, step, kickbike, pushstep, trottinette, monopattino, tretroller of gewoonweg autoped genoemd, maar dat is niet relevant. Wat wel relevant is, is dat de site na een vraag of 16 al wist dat ik aan een trottinette dacht! Tweede: poging, ik denk aan een modem. Bingo, na een vraag of 18. Fuck! De derde keer dacht ik dan maar gewoon aan sex. "Is het romantiek?" vraagt ie na een vraag of 20. Nee. "Is het een sprookje?" Nee. "Is het een knuffel?" Nee. "You won".